Politika jakosti

V souladu se strategií organizace a s požadavky normy ISO9001 vyhlašuje vedení organizace Politiku kvality. K naplnění této politiky se společnost zavazuje dodržovat následující pravidla a principy:

Zaměření na zákazníka a další zainteresované strany

  • Plánovat, zajišťovat a využívat zdroje ke splnění požadavků, potřeb a očekávání zákazníků a dalších zainteresovaných stran v oblasti kvality.
  • Dosahovat stabilní kvality, funkční bezpečnosti, provozní spolehlivosti a ekologické šetrnosti produktů.
  • Monitorovat a vyhodnocovat míru spokojenosti zákazníků s produkty a poskytnutými službami.
  • Plnit legislativní a smluvní povinnosti.
  • Ve spolupráci s relevantními zainteresovanými stranami rozvíjet a neustále zlepšovat dodávané produkty a služby.
  • Zapojit relevantní zainteresované strany do procesu neustálého zlepšování.

Vedení a zapojení zaměstnanců

  • Rozvíjet odbornou způsobilost zaměstnanců a motivovat je k využití jejich znalostí, schopností a dovedností pro zabezpečení a zlepšování kvality, bezpečnosti a spolehlivosti vyráběných produktů, a pro neustálé zlepšování zavedeného systému.
  • Zlepšování pracovního a sociálního prostředí.
  • Naplňovat politiku, stanovovat cíle a plnit cílové hodnoty na všech úrovních společnosti.
  • Prostřednictvím vedoucích pracovníků a jejich osobních příkladů vést všechny zaměstnance k plnění společných cílů, zvyšovat jejich povědomí, schopnosti a znalosti a podporovat jejich náměty na zlepšení.
  • Pracovat odpovědně a bezchybně s důslednou kontrolou výsledků vlastní práce.

Procesní a systémový přístup k řízení

  • Uplatňovat a zlepšovat zavedený systém kvality prostřednictvím řízení procesů se zvažováním minimalizace rizik.
  • Určovat strategické zaměření společnosti, stanovovat politiku a cíle ve shodě s kontextem společnosti.
  • Uplatňovat politiku na všech úrovních společnosti, upřesňovat a vyhodnocovat ji každoročně na základě vyhodnocení konkrétních a měřitelných cílů.
  • Podporovat zavádění nejlepších možných dostupných technologií, které povedou ke zlepšení výkonnosti procesů, zvýšení spokojenosti zainteresovaných stran a snížení rizik.

Rozhodnutí, zakládající se na faktech a neustálé zlepšování

  • Monitorovat, měřit a analyzovat kvalitativní parametry, znaky produktů a parametry výkonnosti procesů společnosti. Výsledky využívat ke stanovení konkrétních cílů a opatření pro zabezpečení neustálého zlepšování zavedeného systému kvality.
  • Prevencí a využitím relevantních příležitostí předcházet vzniku mimořádných situací nebo havárií jejichž důsledky by mohly mít negativní vliv na životní prostředí a zdraví zaměstnanců.

Ing. Jiří Liberda
ředitel společnosti

Ing. Tomáš Schmeister
představitel vedení pro kvalitu

Welcome
on the right track

Projekční a výrobní činnost se zaměřením na elektrovýzbroj kolejových vozidel